Pastaruoju metu Šilalės, kaip ir kitų mažesnių miestų gyventojai, susiduria su eilėmis bankuose. Tokia situacija susiklostė dėl spartaus finansų sektoriaus centralizavimo, paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę – mažėja klientų aptarnavimo padalinių, žmonės raginami kasdienes pinigines operacijas atlikti internetu. Reaguodama į gyventojų atsiliepimus, Šilalės kredito unijos administracijos vadovė Edita Tarozienė teigia, kad pokyčiai klientų aptarnavimo srityje yra neišvengiami, tačiau žmonės visuomet gali rinktis.
Visą straipsnį galite skaityti čia: Silales_KU_alternatyva bankams tik be eiliu
KREDA grupė savo svetainėje naudoja slapukus, kurie yra būtini svetainės veiklai. Jums sutikus, slapukus naudosime su tikslu pateikti Jūsų vartojimo patirčiai pritaikytą informaciją apie KREDA grupės teikiamas paslaugas ir pagerinti interneto svetainės veikimą. Jei sutinkate su visais naudojamais slapukais, prašome paspausti mygtuką „Sutinku su visais“. Jei norite pakeisti slapukų nustatymus, pasirinkite Jus dominančius slapukus bei spauskite „Išsaugoti pasirinkimus“.
Svarbu: kai kurie slapukai yra būtini tinkamam šios interneto svetainės veikimui. Šių slapukų naudojimas yra grindžiamas teisėtu interesu, todėl sutikimas jų įrašymui nėra prašomas. Plačiau skaitykite mūsų Slapukų politikoje.
Jūsų asmens duomenų saugumas KREDA grupei yra prioritetas. Jūsų pasirinkimai bus saugomi vienus metus.