Remiantis Lietuvos banko patvirtintomis „Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklėmis“, vartotojas, manantis, kad Šilalės kredito unija pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, atsirandančius iš sutarčių arba su jais susijusių santykių, ir ketinantis dėl kilusio ginčo sprendimo kreiptis į Lietuvos banką, prieš kreipdamasis į Lietuvos banką pirmiausia privalo raštu kreiptis į Šilalės kredito uniją ir pateikti skundą nagrinėjimui.
INFORMACIJA, KAIP PATEIKTI SKUNDĄ
SKUNDO FORMA
Šilalės kredito unijos kontaktai ir rekvizitai.
TURITE KLAUSIMŲ?
SUSISIEKITE SU MUMIS
KREDA grupė savo svetainėje naudoja slapukus, kurie yra būtini svetainės veiklai. Jums sutikus, slapukus naudosime su tikslu pateikti Jūsų vartojimo patirčiai pritaikytą informaciją apie KREDA grupės teikiamas paslaugas ir pagerinti interneto svetainės veikimą. Jei sutinkate su visais naudojamais slapukais, prašome paspausti mygtuką „Sutinku su visais“. Jei norite pakeisti slapukų nustatymus, pasirinkite Jus dominančius slapukus bei spauskite „Išsaugoti pasirinkimus“.
Svarbu: kai kurie slapukai yra būtini tinkamam šios interneto svetainės veikimui. Šių slapukų naudojimas yra grindžiamas teisėtu interesu, todėl sutikimas jų įrašymui nėra prašomas. Plačiau skaitykite mūsų Slapukų politikoje.
Jūsų asmens duomenų saugumas KREDA grupei yra prioritetas. Jūsų pasirinkimai bus saugomi vienus metus.